در سفر مدیرکل شیلات هرمزگان به شهرستان پارسیان صورت گرفت:
تابناک هرمزگان- مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه ، رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات استان و رئیس شیلات شهرستان پارسیان از بندر صیادی جوادالائمه در شهرستان پارسیان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ 11 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مسعود بارانی با تأکید بر اینکه شهرستان پارسیان در حوزۀ شیلات به ویژه بخش صید و صیادی از ظرفیت‌های قابل توجه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: بهسازی بندر صیادی جواد الائمه نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت شیلات این منطقه خواهد داشت که با پیگیری های صورت گرفته وبه همت سازمان شیلات ایران دستور کار سازمان شیلات و شیلات استان قرار دارد.

بارانی گفت: حدود ۷۰ فروند شناور صیادی جوادالائمه پارسیان فعالیت می‌کنندکه نفش مهمی در صید و صیادی شهرستان پارسیان ایفا می‌کند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان تصریح کرد: ساماندهی شناورهای های غیر صیادی، ارتقای ایمنی بندر صیادی، بهسازی و زیباسازی محیطی، ارتقای زیرساخت های بندری را در دستور کار مدیریت بنادر صیادی قرار دارد.


گفتنی است همچنین در حاشیه این بازدید ها مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه با تعاونی های صیادی و جمعی از صیادان در راستای پیگیری ،بررسی، رفع مسائل و مشکلات این بنادر صیادی دیدار کردند.
همچنین ضمن برگزاری جلسه با پیمانکار روند بهسازی بندر مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار