رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تحریم‌ها برای صنعت کشور گران تمام شد، گفت: باید برای دوران پساتحریم نیز برنامه ریزی کرد.
کد خبر: ۹۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، حسین نجاتی در سومین نشست بررسی مشکلات صنعتگران و تولید کنندکان شهرستان مرند با اشاره به اثرات تحریم ها در تولید و صنعت کشور افزود: متاسفانه تحریم ها برای صنعت کشور بسیار گران تمام شد و آثار و مشکلات بسیاری به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه مرند دروازه و ارتباطی برای اروپا و آسیا است، گفت: امروز صنعتگران مرند و کارخانجات تولیدی مرند باید دنبال تنوع تولیدات و صادرات باشند و برای تحقق این امر و توسعه صادرات در شهرستان باید کمر همت را محکم بست.

نجاتی با بیان اینکه باید مشکلات صنایع و تولیدی های شهرستان رفع شود، ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تمام زمینه ها درخدمت تولید کنندگان و صنعتگران است.

بروکراسی اداری از پیش پای صنعتگران در شهرستان مرند برداشته شده است

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به آمادگی شهرستان برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: فرمانداری شهرستان مرند سعی کرده است بروکراسی اداری را از بین ببرد .

تقی کرمی با تاکید بر اینکه بروکراسی اداری از پیش پای صنعتگران در شهرستان مرند برداشته شده است، ادامه داد: شهرستان مرند ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در تمام زمینه ها دارد و مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان مرند گفت: این نشست سومین نشست فرمانداری با صنعتگران شهرستان بوده که مصوبات بسیاری درجهت حمایت از این قشر انجام داده ایم.

کرمی افزود: گرچه تاکنون ۸۰ درصد مصوبات این جلسات عملیاتی شده ولی امروز واحدهای تولیدی و صنعتگران شهرستان به سختی امورات خود را می چرخانند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات ادغام حوزه های صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: متاسفانه با ادغام این دو وزراتخانه بیشتر کارها به سوی بازرگانی سوق داده شده بود که وضعیت تولید و صنعت بسیار وخیم شد.

وی در ادامه افزود: برندهای فعال صنعتی در مرند تبلیغاتشان نباید محصور در استان و کشور شود بلکه باید در حوزه صادرات نیز به این برندها کمک کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :