معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف اردبیل؛
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری نماز عید قربان در بقاع متبرکه و شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 22 September 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اوقاف و امور خیریه اردبیل، حجت الاسلام احمد علی نسب با اعلام این خبر تصریح کرد: نمازعید قربان در امامزاده سید صدر الدین(ع)، امامزاده حلیمه خاتون(س) آقاباقر و امامزاده سید عبدالعزیز(ع) نیار شهرستان اردبیل و در آستان مقدس امامزاده سید سلیمان(ع) فخرآباد، امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود شهرستان مشکین شهر و امامزاده سید دانیال(ع) خلخال اقامه خواهد شد.

وی  تاکید کرد: روز چهارشنبه برگزاری دعای عرفه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله امامزاده سید صدر الدین(ع) و امامزاده سیدعبدالعزیز(ع) نیار اردبیل و در آستان مقدس امامزادگان سید سلیمان(ع) فخرآباد و امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود مشگین شهر و بقعه متبرکه میرعزیزآقا گرمی پیش بینی شده است.

به گفته علی نسب در روز پنج‌شنبه دوم مهر ماه نماز عید قربان در امامزادگان شاخص و برگزاری دعای کمیل در امامزادگان با دعوت از سخنرانان و مداحان اهل بیت پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان  از برگزاری دعای ندبه در روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: روز شنبه نیز همایش‌ ولایت و بصیرت برای کارکنان و خانواده اوقاف برنامه ریزی شده است.

وی همچنین به غبار روبی شهدا، برگزاری جشن تکلیف دختران، برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع)، برگزاری نشست های صنفی با موضوع وقف، برگزاری همایش بانوان و ولایت در هفته آینده اشاره کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار