آب و فاضلاب استان در تامین آب آشامیدنی پایدار مشترکان سرآمد است.
کد خبر: ۹۹۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 06 September 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به صورت مجازی در بیست و هفتمین نشست کمیته رصد و پایش تنش آبی کشور گفت: امسال شرایط بسیار سختی در تامین آب پایدار در تابستان را گذراندیم بطوریکه نه فقط در روستا‌ها بلکه در قلب کلان شهر اصفهان نیز تامین آب مشترکان بر روی مدار آبرسانی سیار قرار گرفت.
هاشم امینی افزود: از ابتدای تنش آبی در خرداد امسال تاکنون با استفاده از پنج هزار و ۷۴۰ دستگاه تانکر سیار حدود ۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان تحت پوشش، توزیع شده است.
وی با اشاره به این که هم اکنون آب مورد نیاز جمعیتی بیش از شش میلیون نفر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از سد زاینده رود تامین می‌شود گفت: ذخیره آب دریاچه سد زاینده رود به ۲۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است و مدیریت مصرف بهینه آب، باید در نظر گرفته شود.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان یکی دیگر از مشکلات تامین آب آشامیدنی پایدار را قطع برق چاه‌ها و تاسیسات آبرسانی در طول تابستان بیان کرد و گفت: برای حل این مشکل و قطع وابستگی به سامانه‌های برقابی، تلاش این شرکت بر تقویت دیزل ژنراتور‌ها و تولید برق مورد نیاز، متمرکز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار