فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با طرح شهید سلیمانی بار دیگر برای قطع زنجیره انتشار کرونا و خدمت به مردم خوزستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 13 August 2021

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با طرح شهید سلیمانی بار دیگر برای قطع زنجیره انتشار کرونا و خدمت به مردم خوزستان اجرا می‌شود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  با اشاره به آمادگی تمام مجموعه سپاه استان خوزستان برای مقابله با موج پنجم کرونا افزود: پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، سپاه خوزستان با تمامی امکانات و ظرفیت نیروهای بسیج، آماده خدمت رسانی به مردم و مسئولان در موج جدید کرونا است.

وی اظهار امیدواری کرد بار دیگر سپاه خوزستان برای قطع زنجیره ویروس و بهبودی بیمارانی که در اثر کرونا آسیب دیدند، قدم های موثری بردارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های موفق برای مهار کرونا بود که در خوزستان تعداد زیادی از نیروهای بسیجی برای این طرح آموزش دیدند و در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به مردم در قالب این طرح انجام دادند.

وی افزود: در بخش‌های رهگیری، حمایتی و مراقبتی در طرح اصلی شهید سلیمانی برای خدمت به مردم استان تلاش‌های فراوانی صورت گرفت.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: سازماندهی و انسجام بخشی گروه‌های آموزش دیده با فرمایشات فرمانده کل قوا آغاز شده و به زودی سپاه استان با طرح شهید سلیمانی با ظرفیت‌های بیشتری پای کار می‌آید.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های بسیج در کنار نیروهای بهداشت و درمان خواهند بود، افزود: تعدادی از نیروهای بسیج و سپاه نیز در حوزه واکسیناسیون در ۲ مرکز تزریق واکسن در اهواز پای کار آمده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کمک‌های مومنانه نیز همچنان در حال جمع‌آوری و توزیع در مناطق کم برخوردار و بین افراد آسیب دیده از کرونا ادامه دارد.

وی یادآور شد: پاسداران و بسیجیان در مجموعه سپاه استان آماده خدمت و جانفشانی بوده و امید است به همت تمامی مجموعه های استان، هر چه سریعتر با کمک بهداشت و درمان، این ویروس منحوس را مهار کنیم.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

میزان تزریق واکسن در خوزستان از یک میلیون دز عبور کرد و این روند همچنان در شهرهای استان در حال انجام است.

برچسب ها: حسن شاهوارپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار