نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات کادر درمان و پزشکی در مقابل کرونا گفت: روحیه بزرگواری، کرامت و عواطف پزشکان ستودنی است و ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.
کد خبر: ۹۸۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 07 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا آیت‌الله «مصطفی علما» روز شنبه در آیین افتتاح ۶ پروژه عمرانی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه که در بیمارستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، افزود: در دوران همه‌گیری کرونا بیمارستان‌ها و کادر درمان جانانه به مردم خدمت کردند و این خدمات آنها نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت کرونا همه مردم و مسئولان پای کار آمدند گفت: همه در این بحران احساس وظیفه کردند و بسیاری از امورات مهم زندگی خود را فدای خدمت به بیماران کردند و در اینجا هم باید یاد و خاطره شهدای سلامت را هم گرامی بداریم که از جان خود گذشتند تا سلامتی را برای جامعه را به ارمغان بیاورند.

خطیب جمعه کرمانشاه فلسفه نظام و حکومت را خدمت‌گزاری به مردم دانست و اظهار داشت: تامین اجتماعی مانند بهزیستی یک موسسه خیریه است که انصافا خوب به مردم خدمت می‌کند و باید بدانیم که امام راحل هم با آن پایگاه و جایگاهی که در دنیا داشتند، اصرار می‌کردند که ایشان را "خدمت‌گزار" بخوانند و از به کار بردن این عبارت خشنود بودند.

۶ پروژه عمرانی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا و با سرمایه‌گذاری ۲۶ میلیارد تومان روز شنبه با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار