معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تشکیل کمیته بررسی و رفع مشکلات بین بانک‌ها و شهرداری استان‌ها در خصوص عوارض و مسائل شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 03 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «منوچهر فخری» دوشنبه شب در جلسه هماهنگی لازم به منظور بررسی مشکلات بین شهرداری ها و بانک های استان گفت: بزودی کمیته حقوقی استانداری کرمانشاه جهت بررسی و تلاش برای رفع این مشکلات تشکیل خواهد شد و این کمیته به هر نتیجه ای که در این خصوص رسید برای طرفین مطاع خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی و حل مشکلات بین بانک ها و شهرداری استان در خصوص عوارض و دیگر مسائل این موضوع به یک کار تخصصی و کارشناسی نیاز دارد لذا طرح این موضوع را به کمیته تخصصی و حقوقی استانداری ارجاع خواهیم داد و بزودی این کمیته با حضور کارشناسان و صاحب نظران ذیربط تشکیل خواهد شد.

وی تلاش برای رسیدن به مطالبات و خواسته های دستگاه ها از سوی مدیران و مسئولین ذیربط را کاری ارزشمند عنوان کرد و گفت: از اینکه مسئولین برای رسیدن به حقوق و مطالبات دستگاه های ذیربط خود پیگیری های لازم را انجام می دهند این موضوع کاری بسیار ارزشمند است و ما از این رویه خوشحال می شویم اما موضوعی که می تواند مشکلات و مسائل موجود را رفع کند انجام کارهای کارشناسی و تخصصی و تشکیل کمیته های حقوقی ذیربط است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر دارد و شهرداری در این شهرها مستقر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار