رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روزانه به طور متوسط ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب و غربالگری در شرق اهواز مراجعه کرده و از افراد مشکوک، تست کرونا گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 12 July 2021

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روزانه به طور متوسط ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب و غربالگری در شرق اهواز مراجعه کرده و از افراد مشکوک، تست کرونا گرفته خواهد شد.

امراله مردانی  اظهار داشت: متقاضیان برای انجام تست کرونا می توانند به ۱۰ مرکز غربالگری منتخب اهواز مراجعه کرده و در صورت نیاز تست پی سی آر انجام دهند.

رئیس مرکز بهداشت شرق و دبیر شورای سلامت اهواز افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونای دلتا در کشور، از شهروندان عزیز تقاضا داریم که با بروز کوچکترین علائم مشکوک به مراکز بهداشتی و کلینیک های موجود در سطح شهرستان مراجعه کنند.

وی از تزریق ۶۸ هزار دوز واکسن کرونا در شرق اهواز خبر داد و گفت: گروه سنی بالای ۶۵ سال، بیماران خاص و کادر بهداشت و درمان با در دست داشتن کارت ملی خود می‌توانند به نزدیک ترین مراکز بهداشتی محل سکونت خود جهت دریافت واکسن کرونا، مراجعه کنند.

مردانی با اشاره به اینکه استقبال نسبتا خوبی از واکسن در شرق اهواز صورت گرفته است افزود: با راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون آمادگی آن را داریم که در صورت دریافت واکسن، دیگر گروه های هدف را واکسینه کنیم.

وی بیان کرد: روند واکسیناسیون به خوبی در حال انجام بوده و تاکنون عوارض خاصی از تزریق واکسن گزارش نشده است. بی شک اگر تعداد بیشتری از افراد جامعه تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند میزان مرگ و میر کاهش خواهد یافت.

دبیر شورای سلامت اهواز در پایان گفت: امیدوارم میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی در جامعه بیشتر نمایان شود تا از این موج بیماری با سلامت عبور کنیم.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار