امام جمعه کنگاور با تشریح اهمیت انتخابات در شرایط کنونی گفت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی اهمیت به‌سزایی در استواری پایه‌های نظام اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۶۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 09 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام علی‌محمد لروند، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند در شرایط کنونی مردم را از حضور در انتخابات منع کند و مردم را نسبت به تأثیر انتخابات ناامید کند، لذا گرم نگه داشتن فضای انتخابات و تشریح اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی، کار بسیار ارزشمندی است که خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه کنگاور با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: اگر مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پرشوری داشته باشند و با آگاهی انتخاب کنند، همه مشکلات کشور اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... حل خواهد شد و شرایط سخت اقتصادی امروز کشور تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید فردی کارآمد با چهار ویژگی انتخاب شود، افزود: فرد منتخب اولا باید متانت داشته باشد و با سنجیدگی مشکلات مردم را بررسی کند. دوما قدرت در همه زمینه ها اعم از قدرت در تصمیم گیری صحیح در حوزه های اقتصادی، سیاست خارجی و... داشته باشد. سوما پاسدار خوبی باشد که بتواند کشور را از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن حفظ کند. چهارما علم و تخصص کافی را داشته باشد و از متخصصان نیز استفاده کند.

لروند در ادامه با اشاره به مطالباتی که از رئیس جمهور وجود دارد، گفت: مطالباتی که از دولت آینده وجود دارد این است که مطیع ولایت باشد و همواره در خط فکری ولایت حرکت کند و اجازه فاصله گرفتن از ولایت را به خود و کابینه خود ندهد. رئیس جمهور آینده باید به ارزش‌های نظام توجه کافی داشته باشد و از ارج نهادن به آرمان‌های شهدا غافل نشود و حتما برای رفع مشکلات محرومین جامعه تلاش شبانه‌روزی داشته باشد.

وی گفت: انتظار بعدی نیز این است که درد اقتصادی مردم را بشناسد و برای درمان آن برنامه داشته باشد.

لروند در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی نیز صندوق‌های رأی اهمیت به‌سزایی در استواری پایه‌های نظام اسلامی دارد، گفت: از همه کسانی که در برگزاری انتخابات و در گرم نگه داشتن آن در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای تلاش می کنند، نهایت تقدیر را دارم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار