امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت:مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری باشد.
کد خبر: ۹۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 09 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در شورای اداری شهرستان دره شهر اظهار داشت :مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری باشد.

وی اظهار داشت:در شرایط حاضر که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و گلایه‌های از سوی مردم در تورم و گرانی وجود دارد، تکلیف شرعی ما این است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و مشارکت در انتخابات را تبلیغ کنیم.

کریمی تبار بیان کرد:مسئولان و کارگزاران تا آخرین لحظه‌ای که پشت میز مدیریت قرار دارند باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند و با زبان شیرین و تکریم، با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند.

امام جمعه ایلام  گفت:مردم باید بدانند که با عدم حضور مشکلات بیشتر خواهد شد، ولی اگر به خاطر ادای دین و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حاضر شوند این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و همه آحاد باید با تمام توان در پای صندوق های رای حاضر شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که انتخابات شب قدر نظام اسلامی است و آثار انتخابات برای سال های بعد باقی می ماند و در این شرایط بر همه لازم است با همه مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمنان، انتخاباتی باشکوه در کشور برگزار شود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه وقوع سیل در استان به ویژه در منطقه ماژین هم فرصت و تهدید بود، یادآور شد: برخی از شهرستان ها مشکل آب در حوزه کشاورزی و شرب دارند که شهرستان دره شهر از این نظر وضعیت مطلوبی برخوردار است و رایزنی های لازم برای تامین آب مورد نیاز دام عشایر از طریق تهیه تانکرهای آبرسان انجام شده است.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: یکی از عوامل منفی این شرایط اقتصادی کاهش میزان جمعیت است، متاسفانه شاهد هستیم که نیروهای تحصیل کرده از شهرهای خود مهاجرت می کنند که با ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال جوانان در مناطق روستایی و شهری، می توان از مهاجرت جوانان جلوگیری کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار