رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص خودروهای رسوبی و غیررسوبی موجود در پارکینگ‌های استان ایلام از امروز ۱۷ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 08 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی عنوان کرد: در راستای دستور فرمانده محترم ناجا مبنی بر تحویل هرچه سریعتر خودروهای توقیفی به مردم و به جهت جلوگیری از ضرور وزیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیررسوبی در توقفگاه، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان ها ابلاغ شده است.

وی در اتباط با جرئیات این خبر اضافه کرد: براساس این دستورالعمل مالکان وسایل نقلیه توقیفی می توانند باهمراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ و درصورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت و تسلیم مرجع خواهان کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به الزامی بودن مدارک مورد نیاز جهت ترخیص اشاره و بیان کرد: علاوه برحضور مالک و متصرف قانونی و کارت ملی معتبر، ارائه مدارک خودرو شامل سندمالکیت "برگ سبز)، کارت ،سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی است.

کهزادی درخصوص سایرامتیازات درنظرگرفته شده برای صاحبان خودروهای رسوبی تصریح کرد: خودروهای فاقد بیمه نامه شخص و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشد می‌توانند باسپردن تعهد نامه مبنی برعدم استفاده تازمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث و یا معرفی فرد دارنده گواهینامه، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خوداقدام کنند.

وی گفت: مالک و نماینده قانونی در زمان ترخیص ملزم به پرداخت کلیه هزینه قانونی شامل اصل جریمه های رانندگی وهمین طور هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه سال ۹۴می باشد.

کهزادی با اشاره به اینکه مدت اجرای این طرح محدود و از تاریخ اعلامی به مدت ۲ماه است، ازمالکان خودروهای رسوبی خواست به منظور بهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریعترجهت ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: این طرح فقط خودروهای را شامل می شود که قبل از اسفند سال ۹۹توقیف شدند و فاقد دستور قضائی و شاکی خصوصی هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار