فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:حضور حداکثری مردم و آرای آنها باعث پیشبرد برنامه های توسعه کشور، آبادانی و تعیین سرنوشت ملت می شود.
کد خبر: ۹۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 June 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات قطعا نوعی سرمایه گذاری برای ساختن ایران اسلامی است،رای دادن باعث پیشبرد برنامه های توسعه ی کشور می شود، بنابراین به عنوان یک تکلیف همه تلاش کنیم با مشارکت در انتخابات آینده ی کشور را به سمت بهتر شدن و توسعه ی همه جانبه ببریم.

وی افزود: قطعا با مشارکت بیشتر در انتخابات امنیت ملی و فرا ملی تضمین می شود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: ما در حوزه ی انتخابی شهر کرمانشاه ۷۲۱ شعبه ی اخذ رای را در نظر گرفتیم که۴۵۸ شعبه ی اخذ رای برای شهر کرمانشاه که از ۴۵۸ شعبه اخذ رای ۱۲شعبه به صورت سیار و مابقی شعب به صورت ثابت است.

رنجبر تصریح کرد: همانطوری که قبلا نیز اعلام کردیم انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در سطح استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار و تمام فرایند های کاری انتخابات به صورت الکترونیکی است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات داشتن شناسنامه و کارت ملی حتمی و الزامی است ولی اگر کارت ملی مفقود شده یا همراه نباشد با شماره  ملی و سریال شناسنامه می شود رای داد.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: داشتن شناسنامه در پادگان ها، بیمارستان ها و همه جا الزامی و سن رای دادن باید ۱۸سال تمام باشد یعنی متولدین۱۳۸۲/۳/۱۸ و ما قبل آن می توانند رای دهند.

رنجبر تاکید کرد: توصیه می کنم چون انتخابات شورا الکترونیکی است بنابراین افرادی که بی سواد هستند حتما فرزند خود یا یکی از افراد معتمد خانواده ی خود را به خاطر وارد کردن کدکاندیدا ها همراه خود بیاورند.

وی گفت: پس از صدور اطلاعیه ی انتخابات اسامی نامزد ها و کدآنها منتشر می شود حتما کد کاندیدا ها را روی برگه جداگانه هنگام رای دادن به همراه داشته  واین نکته کمک  می کند که سرعت رای دادن بیشتر شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: مردم به فیلم هایی که در ارتباط با صندوق الکترونیکی رای و نحوه ی رای دادن است توجه کنند. این فیلم ها از طریق سیمای کرمانشاه و فضای مجازی جهت آشنایی و آگاهی مردم منتشر می شود.

وی در پایان گفت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی و بازرسی کار اجرایی انتخابات را در حوزه ی شهرستان کرمانشاه در کمال امانت داری و صداقت انجام می دهند تا انتخاباتی سالم، با شکوه ، قانونمند و عادلانه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار