مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
تابناک-مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بایستی مردم را ترغیب کرد که با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی، رییس جمهوری را انتخاب کنیم که از یک پشتوانه بالای مردمی برخوردار باشد.
کد خبر: ۹۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 03 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان سرهنگ رحمت الله دهقانی افزود: رییس جمهوری باید در رفع مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد همچون مسائل اقتصادی، معیشتی و اشتغال بویژه در حوزه جوانان، توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه بحث مشارکت مردمی در هر جوامع و کشوری در تمامی حوزه‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مهم بوده و می‌تواند باعث قوت هر نظامی باشد، بیان داشت: اکنون مهم ترین مساله در ایران نیز بحث مهم انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است که براساس اصل ششم قانون اساسی، بسیار تاثیرگذار است.
مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها به اندازه‌ای مهم است که حضرت علی(ع) خطاب به مردم مصر بیان داشتند که «ای مردم اگر در واقع سرپرست شما مالک و امام شما علی باشد و خود شما در صحنه نباشید واقعا آن نظام شکست می‌خورد» و این نشان می‌دهد که دشمنان شما بیدارند و بایستی مردم همیشه در صحنه باشند و مشارکت در تمامی امور داشته باشند.
سرهنگ دهقانی یادآورشد: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نگاه تکلیفی به انتخابات و انتخاب اصلح دارند و این بحث مهمی است که مردم و نخبگان باید به آن توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح کاری کنیم که دشمنان این نظام ناامید شوند، گفت: دشمنان ما هم اکنون با رقم خوردن موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ در جبهه مقاومت و در سوریه و لبنان ناامید شده و نفس‌های آخر خودشان را می‌کشند .

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار