هر مربی ایرانی جای یحیی گل‌محمدی بود، فرصت کار در یک لیگ خارجی خوب منطقه که مربیان بزرگی در آن کار می‌کنند و سطح دستمزدها هم بالاست، را از دست نمی‌داد.
کد خبر: ۹۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 04 June 2021

بعد از پیشنهادهای رنگارنگ تیم‌های قطری به بازیکنان پرسپولیس، به نظر می‌رسد یکی از باشگاه‌های اين کشور هم برای نخستین بار به یک سرمربی سرشناس ایرانی برای لیگ ستارگان پیشنهاد داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی که تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسانده و با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد، تایید کرد که پیشنهادی از قطر داشته است.

یحیی به هدایت کدام تیم قطر جواب منفی داد؟

به نظر می‌رسد هر مربی ایرانی جای یحیی گل‌محمدی بود، فرصت کار در یک لیگ خارجی خوب منطقه که مربیان بزرگی در آن کار می‌کنند و سطح دستمزدها هم بالاست، را از دست نمی‌داد. حالا رسانه ها در پی نام این باشگاه قطری هستند که احتمالا بزودی درز پیدا می‌کند. از تیم‌های الریان قزر، الاهلی قطر، العربی قطر و السیلیه به عنوان گزینه های احتمالی کوچ گل‌محمدی یاد می‌شود که احتمال پیشنهاد الریان بیشتر است. تیمی که اکنون لوران بلان فرانسوی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد داشته است، گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسئله حرف بزنم. پیشنهادی بود که در هر صورت با توجه به شرایط حساس تیم و مسابقاتی که داشتیم از آنها تشکر کردم و جوابم منفی بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌محمدی در مورد اینکه می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و به قطر برود، عنوان کرد: زیاد راجع‌به آن حرف نزنیم بهتر است، بماند. 

وی در مورد وضعیت رادوشوویچ دروازه‌بان ناراضی پرسپولیس خاطرنشان کرد: او دیروز و پریروز اجازه داشت در تمرینات حضور نداشته باشد اما امروز باید می‌آمد. ما پیگیر قضیه هم هستیم اکنون یک دروازه‌بان جوان از بیرون آمده و با ما تمرین می‌کند. مشکلات هست و باید در داخل باشگاه حل شود. رادوشوویچ دروازه‌بان خوب و مهره مهمی برای ما است. او باید برگردد و با تیم تمرین کند. باید این مشکلات حل شود. من به سمیعی هم گفته‌ام که این مشکلات را داریم و با او صحبت می‌کنم تا زودتر برگردد. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه صداوسیما را تحریم کرده است، اظهار داشت: من خودم با صداوسیما مشکلی ندارم. آنها دوستان قابل احترامی هستند و زحمت زیادی هم برای ساخت برنامه می‌کشند. مشکلی با این قضیه و صداوسیما ندارم ما با چند برنامه خاص که شمشیر را از رو برای ما بسته‌اند مشکل داریم. شب‌های فوتبالی، فوتبال برتر و برنامه شبکه پنج که اسمش را نمی‌دانم. با این برنامه‌ها مشکل داریم اما با سایر دوستان هیچ مشکل خاصی نداریم احترام‌ها سر جای خودش هست و هر وقت هم تشریف آوردند در خدمت‌شان بوده‌ایم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی در بحرین عنوان کرد: تیم خوبی داریم. دست‌مان پر است و می‌توان تاکتیک‌ها و سیستم‌های مختلفی داشته باشیم تنها نگرانی که در مورد تیم ملی دارم این است که بازی تدارکاتی نداشتیم و تیم ملی از این نظر عقب است. خوشبختانه بازی اول ما با هنگ‌کنگ است و این مسابقه می‌تواند بازی تدارکاتی باشد تا از آن خوب استفاده کنیم اما نمی‌دانم تیم ملی چرا بدون بازی تدارکاتی به بحرین رفت این برای من جای سؤال دارد. امیدوارم تیم ملی با اسکوچیچ از این مرحله صعود کند زیرا صعود و موفقیت تیم ملی برای ما فوتبالی‌ها و همه کسانی که کنار فوتبال هستیم خوب است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار