دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: باهرگونه تخلفات و جرایم انتخاباتی به صورت قانونی، سریع و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و برای اجرای این مهم در دادسرای شهرستان شعبه ویژه تعیین شده و امورات از این طریق پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 02 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،«نوید صحرایی» در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان پاوه با بیان اینکه با کسانی که بخواهند فرآیند انتخابات را با چالش مواجه کنند اغماض نخواهیم کرد، افزود: با هرگونه فعالیت تبلیغاتی که اخلال در نظم را به دنبال داشته باشد با مرتکبین آن به صورت قانونی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بیشترین تاثیرپذیری جامعه از فضای مجازی است رصد دقیق تر این فضا برای ما بسیار حساس و مهم است.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه ادامه داد: دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن شور انتخاباتی، مردم در پای صندوق‌های رای کمتر حضور پیدا کنند اما رسالت همه ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بامشارکت حداکثری مردم است.

صحرایی اضافه کرد: تک تک آرای مردم یک امانت است و از آن‌ها حراست و پاسداری می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مدیران شهرستان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان استفاده نکنند تا جرم انتخاباتی تلقی نشود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه تاکید کرد: می بایست زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود تا مردم با صفا و صمیمیت و بدون حاشیه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و کارنامه زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار