فرمانده سپاه ناحیه لارستان با گلایه از برخی ارگان ها که در مناسبت های گذشته حتی به اندازه یک پارچه نوشته نیز این مراسمات گرامی داشته نمی شود در حالیکه مسئولین این انقلاب هستند، گفت: برخی مراسمات برگزار می شود که مدیران در آن حاضر نیستند و افکار عمومی این اتفاق را قضاوت می کند.
کد خبر: ۹۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 01 June 2021

تابناک فذرس به نقل از میلاد لارستان:سرهنگ عیسی افسری در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ که در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مناسبت های انقلابی که اهم آن بزرگداشت سالگرد امام(ره) است، مراسم های مذهبی بصورت خودجوش توسط مردم صورت می‌گیرد اما چون انقلاب اسلامی با نام امام خمینی شناخته شده و تبلور آن به واسطه ایشان است، لازم است مسئولینی که پای سفره انقلاب نشسته ایم این موضوع را گرامی داشته و برجسته سازی کنیم.

وی از برگزاری مراسم شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی پنجشنبه شب در محل شهدای گمنام به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این اتفاق علاوه بر مراسماتی است که توسط بسیجیان و هیات های مذهبی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ افسری با گلایه از برخی ارگان ها که در مناسبت های گذشته حتی به اندازه یک پارچه نوشته نیز این مراسمات گرامی داشته نمی شود در حالیکه ما مسئولینی از این انقلاب هستیم، تصریح کرد: برخی مراسمات برگزار می شود که مدیران در آن حاضر نیستند و افکار عمومی این اتفاق را قضاوت می کند.

این مسوول با تاکید بر اینکه توقع می رود که مدیران با زیرمجموعه های خود در مراسمات ملی و مذهبی مشارکت فعال داشته باشند، خاطر نشان کرد: توقع داریم مسئولین در برنامه گرامیداشت ارتحال امام خمینی نیز مشارکت مادی و معنوی داشته باشند.

وی بحث مشارکت فعال در انتخابات را بسیار مهم دانست و ادامه داد: بقای انقلاب اسلامی وابسته به حرکت انقلابی ماست و پیشنهاد می شود مسئولین با ارائه عملکرد خود در عرصه کار و انقلاب مردم را به انقلاب و حضور در انتخابات مشتاق کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه مسئولین ادارات گزارش کارکرد خود در راه انقلاب و ایجاد اشتیاق در مردم به فرماندار و امام جمعه ارائه دهند، عنوان کرد: انقلاب ما نیازمند پشتوانه مردمی است.

افسری با انتقاد از برخی افراد که می‌گویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم زیرا از تغییر وضع موجود اطمینان نداریم، یادآور شد: وقتی که کارها تشریح شود افراد امیدوار خواهند شد.

وی علت ناامیدی مردم را بدلیل بد عمل کردن مسئولین دانست و اضافه کرد: باید سازوکاری ایجاد شود که اقدامات روشنگرانه در جهت افزایش مشارکت در انتخابات نتیجه آن باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار