نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مردم در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ایران سرزمین دلیران است.
کد خبر: ۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 18 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: اینجا(ایران) جایی است که مردم با عشق به اسلام و اهل بیت زندگی می کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه افرینی های مردم ابراز داشت: چنان درسی به صدام بعثی و حامیانش دادیم که دشمن نمی تواند نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه از 29شهریور(سال 66 هجری خورشیدی) بعنوان روزی فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب نام برد و گفت: در جمعه خونین، صدها تن از زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعود شهید ومجروح شدند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خطاب به خانواده ها ابراز داشت: فرزندانتان را رها نکنید.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان ساخت: شما در مقابل فرزندانتان مسوول هستنید همانطور نیز معلمان و دیگر کادرهای آموزشی نیز مسوولیت های خاص خود را برای تربیت نسل نوجوان و جوان برعهده دارند.

وی تاکید کرد: پخش برنامه های گوناگون از طریق چندهزار شبکه اجتماعی اینترنتی، رادیویی و تلویزیونی به زبان فارسی بمنظور گمراه کردن فرزندان این کشور درحال انجام است و این بر مسئولیت والدین برای تربیت خوب فرزندان می افزاید.

وی از حمله سربازان رژیم جعلی اسرائیل به قدس شریف و برخورد بسیار ناپسند و غیرانسانی برخی از کشورهای اروپایی با پناهندگان سوری بعنوان دو مشکل مهم جهان اسلام نام برد.

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: برخورد این کشورها به خصوص مجارستان با مسلمانانی که ازترس کشتار وسربریدن های فرقه تکفیری داعش به آنان پناه آورده اند نشان داد که به حقوق بشر مورد ادعای غرب نیز نمی شود اعتماد کرد.

گزارش ایرنا حاکی است که نمازگزاران بندرعباس نیز همگام و همصدا با دیگر شرکت کنندگان در این مراسم عبادی و سیاسی در حمایت از قدس شریف فریاد مرگ بر اسرائیل غاصب، مرگ آل سعود سر دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار