علیرضا پاک فطرت در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،افزود: تکمیل پروژهای نیمه تمام شیراز و زرقان اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد که باید برای تکمیل این طرح ها اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۶۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 28 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا پاک فطرت در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،افزود: تکمیل پروژهای نیمه تمام شیراز و زرقان اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد که باید برای تکمیل این طرح ها اهتمام ورزید.

وی ادامه داد: نیازسنجی ورزشی در سطح کلانشهر شیراز نیز امر مهمی است و باید از ظرفیت های ملی برای ایجاد زیرساختهای این بخش بهره گرفت.

پاک فطرت ضمن قدردانی ازخدمات انجام یافته در اداره کل ورزش وجوانان و ضرورت حمایت از ورزش حرفه ای و قهرمانی اعلام آمادگی کرد تا در جهت اختصاص اعتبارات دولتی در حوزه ورزش از سوی مسولان ملی موضوع را پیگیری کنند.

عباس حاجی زاده؛مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این دیدار خواستارهمراهی و همکاری بیشتر و بهتر نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با این اداره کل برای رفع نیازها و برطرف شدن نواقص کارهای برجای مانده ازسالهای گذشته شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد که در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی در دست اجرای حوزه ورزش فارس و به ویژه شیرازو زرقان از ظرفیتهای مالی و اداری دستگاههای ملی خصوصا وزارت نفت و سایر منابع مالی وزارتخانه‌ها به نفع ورزش این خطه استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار