رییس هیات پزشکی ورزش فارس اعلام کرد: این هیات در راه انجام وظیفه به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فارس که سهمیه رقابت های ۲۰۲۱ توکیو را کسب کرده اند، خدمات ویژه ارایه می دهد.
کد خبر: ۹۶۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 09 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر کاوه باشتی در جمع خبرنگاران گفت: این هیات از آغاز رقابت های انتخابی المپیک و پارالمپیک همواره در خدمت ورزشکاران فارس بوده است.

وی اضافه کرد: این خدمات در زمینه تخصصی پزشکی، پیراپزشکی، مشاوره تغذیه، روانشناسی ورزشی و سایر است.

باشتی ادامه داد: قبل از اعزام ورزشکاران استان فارس این خدمات آغاز شده و تا بازگشت آنها به صورت اختصاصی و رایگان ادامه دارد.

قرار است رقابت های المپیک ۲۰۲۱ از یکم لغایت هفدهم مردادماه و پیکارهای پارا المپیک از دوم لغایت چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰ در توکیو برگزار شود.

رقابت های المپیک و پارالمپیک توکیو ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان این رقابت ها را به تعویق انداخت.

کاروان ورزشی ایران با نام ستارگان ایران زمین در رقابت های المپیک ۲۰۲۱ توکیو شرکت خواهد کرد.

نمایندگان ایران تاکنون در ۱۴ رشته ورزشی ۶۰ سهمیه کسب کرده‌اند و با گرفتن چهار سهمیه دیگر ، نسبت به المپیک ۲۰۱۶ ریو، رکورد بیشترین سهمیه‌ها در تاریخ حضور ایران در ادوار المپیک را نیز به خود اختصاص خواهند داد.

دوومیدانی، بسکتبال، تیراندازی، کشتی آزاد و فرنگی، دوچرخه‌سواری، تیروکمان، تکواندو، والیبال، کاراته، شمشیربازی، پینگ پنگ ، بوکس و قایقرانی از جمله رشته هایی هستند که سهمیه کسب کرده اند

نعیما خواجوی، سمیرا ارم، ساره جوانمردی، محمد علی گرایی، محمدرضا گرایی، محمد حسن زاده، علی اصغر جوانمردی،مهدی اولاد و محسن عزیزنژاد به عنوان مربی و ورزشکار استان فارس در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارند.

برچسب ها: ورزش ، المپیک ، پارالمپیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار