نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون سیار در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز برای افرادی که امکان حضور در مراکز ثابت را ندارند، راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۶۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 27 May 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب همزمان با کل کشور در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری بر اساس جدول زمان بندی که از سوی ستاد انتخابات کل کشور ابلاغ گردیده کار خود را آغاز کرده است، از تشکیل هیئت‌های اجرایی و بحث ثبت نام داوطلبین شورا‌های اسلامی در شهر و روستا و بررسی صلاحیت‌های عمومی و نهایتا تمهید مقدمات برای برگزاری یک انتخابات جامع و سالم و با اعتماد سازی در بین مردم فراهم شده است.

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون مجموعا ۱۱۱ شعبه ثابت و سیار را در لیست تعیین شعب قرار داده است و با ۱۱۱ شعبه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تعداد روستا‌های واجد شرایط شورا ۱۲٠ روستا در بخش مرکزی و ۲۷ روستا در بخش قلعه شاهین است، تعداد ثبت نام شدگان ۵۹۲ نفر در بخش مرکزی و ۱۵۳ نفر در قلعه شاهین می‌باشد و مجموعا ۷۴۵ نفر ثبت نامی داشتیم. تعداد کل روستا‌های واجد شرایط در بخش مرکزی۱۷۵ روستا و در قلعه شاهین ۳٠ روستا است که مجموعا جمعیت واجدین شرایط در بخش مرکزی۲۶۸٠٠ نفر و در بخش قلعه شاهین ۱۱ هزار و ۳٠٠ نفر می‌باشد.

وی افزود: در ارتباط با بحث کرونا شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت نارنجی است و تمام برنامه‌هایی را که بتواند شرایط رنکینگ شهرستان را تغییر دهد به کار گرفته ایم.

فرزادی پور در خصوص آخرین آمار کرونا خاطر نشان کرد: تعداد بستری‌ها تا روز گذشته ۲٠ نفر بوده است که نسبت به روز‌های آغازین پیک چهارم آمار بستری‌ها رو به کاهش است، امید است این روند کاهشی استمرار پیدا کند تا جایی که به صفر برسد و شاهد سلامتی مردم باشیم.

وی افزود: علاوه بر بحث پیشگیری و مدیریت کرونا برنامه واکسیناسیون را اجرایی و در مراکز روستایی و شهری اماکنی را تعبیه کرده ایم. به این ترتیب تا کنون چهار گروه را تحت پوشش واکسیناسیون قرار داده ایم، گروه اول کادر بهداشت و درمان، گروه دوم جانبازان، گروه سوم بزرگسالان بالای ۸٠ سال و گروه بعدی که در حال حاضر در دستور کار واکسیناسیون قرار گرفته اند افراد ۷٠ سال به بالا و جا ماندگان ۸٠ سال به بالا هستند.

وی در پایان گفت: علاوه بر مراکز ساکن، یک مرکز واکسیناسیون سیار خودرویی راه اندازی کرده ایم که برای افرادی در نظر گرفته شده که امکان حضورشان در مراکز ثابت وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار