نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: سه نفر از بانوان فوتبالیست این استان به اردوی تیم‌های ملی رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان دعوت شدند.
کد خبر: ۹۶۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 26 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سمیه علی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از حضور بانوان کرمانشاهی در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و اظهار داشت: اردوهای تیم ملی فوتبال را در سه رده سنی زیر ۱۷ سال (نوجوانان)، زیر ۲۰ سال (جوانان) و بزرگسال پیش‌رو داریم که در هر کدام از این اردوها یک بانوی کرمانشاهی حضور دارد.

وی ادامه داد: در اردوی نوجوانان ۳۴ نفر، اردوی جوانان ۲۳ نفر و در اردوی بزرگسالان ۳۰ نفر از سراسر کشور و از شهرستان‌ های مختلف دعوت شدند که در این میان سه بانوی کرمانشاهی ثنا صادقی در رده سنی بزرگسالان، فاطمه پسندیده در رده سنی جوان و یاسمن جلیلیان در رده نوجوان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در رده سنی زیر ۲۰ سال (جوانان) و زیر ۱۷ سال( نوجوانان) مسابقات کافا در ازبکستان و در رده سنی بزرگسالان مسابقات بلاروس را پیش‌رو داریم.

وی تصریح کرد: اولین اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان در تاریخ پنج لغایت دهم خردادماه جاری و با مربیگری شادی مهینی در مجموعه ورزشی صفاییه استان اصفهان برگزار می‌شود که این اردو به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مرحله نخست رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا و تورنمنت آسیا است.

علی افزود: اردو در رده سنی بزرگسالان هم اکنون در تهران در حال برگزاری است، در خصوص اردوی تیم ملی رده سنی جوانان از دوم خرداد آغاز و تا نهم همین ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد، مربیگری این رده سنی بر عهده مریم آزمون است.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه در پایان، گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی است که از اول خردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع و تا هفتم خرداد ادامه دارد و پس از آن با گذر چند روز اردوی بعدی مجدد در تهران با مربیگری مریم ایران‌دوست برگزار خواهد شد، این اردو به منظور کسب آمادگی بازیکنان جهت دیدار دوستانه برابر بلاروس و ازبکستان برگزار می‌شود.

،

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار