قادری گفت: شیراز شهری است با آوازه جهانی و ملی و با کارکردهای متعدد ملی و منطقه‌ای که این کارکردها باید به بالفعل تبدیل شود.
کد خبر: ۹۶۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 25 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: جعفر قادری،  افزود: شهر شیراز نیازمند معابری است که بتواند با مناطق حاشیه‌ای شهر ارتباط برقرار کند و بنابراین ضرورت دارد که کمربندی رینگ اول، دوم و سوم با کمک شهرداری تکمیل شود.
وی ادامه داد: خطوط مترو این کلانشهر نیز باید توسعه یابد به گونه‌ای که به شکل شمالی و جنوبی و شرقی و غربی خطوط متعدد مترو را داشته باشیم.
او اظهار داشت: همچنین نیاز است که بافت‌های فرسوده و تاریخی شهر مورد توجه قرار گیرد، در زمینه تفریحات مردم باید به سرمایه‌گذاری توجه شود، بناهای سنتی با توجه به اینکه شیراز یک شهر توریستی و مذهبی است باید مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت‌های گردشگری مذهبی، فرهنگی و تاریخی نیز تقویت شود.
وی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت شیراز با توجه به ظرفیت‌هایی که در حوزه وجود دارد، افزود: همچنین نیاز داریم که در زمینه فضای سبز هم اقدامات جدی‌تری در شهر شیراز انجام شود تا متناسب با ساخت و سازهایی که می‌شود سرانه فضای سبز هم توسعه یابد تا حرارت و گرمی هوا ایجاد مشکل نکند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیاز داریم که شیراز به عنوان مرکز پشتیبانی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب مورد توجه قرار گیرد و برای اسکان جمعیت، ساخت و سازها و شهرهای جدیدی همانند صدرا شکل گیرد تا سرریز جمعیت وارد این شهرها شوند.
قادری گفت: شیراز شهری است با آوازه جهانی و ملی و با کارکردهای متعدد ملی و منطقه‌ای که این کارکردها باید به بالفعل تبدیل شود.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار