دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از رسیدگی سریع و دقیقِ پرونده قتل شهرک پردیس خبر داد و گفت: قاتل یکم خرداد دستگیر و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه شهرام کرمی اظهار کرد: در حادثه قتلی که حدود دوماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل گریخت. متاسفانه صحنه وقوع این قتل به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان شد.

وی با اشاره به حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، افزود: پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم. با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری‌های مجدانه دادسرای استان معلوم شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده است.

کرمی محل اختفای قاتل را استان البرز اعلام کرد و گفت: سرانجام به دنبال تلاش‌های بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان، پلیس آگاهی کرمانشاه و همکاری مقام قضایی و پلیس آگاهی استان البرز، محل اختفای متهم شناسایی و صبح روز (یکم خرداد) دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل جوانی ۳۰ ساله در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: این جوان متهم به قتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد و با توجه به اهمیت این پرونده و تاثیری که در مخدوش شدن امنیت روانی مردم دارد، رسیدگی به آن فوری، با دقت و سرعت انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار