متن کامل سخنان سردار سلیمانی در بابلسر
صبح امروز مراسم افتتاحیه جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور؛ سردار غلامرضا_سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، سردار_میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، حجت‌الاسلام‌قلی‌پور امام جمعه بابلسر، سرهنگ_موسوی‌نژاد بازرسی سپاه مازندران، سرهنگ_زارع فرمانده انتظامی بابلسر، دکتر_بازوند فرمانده سپاه بابلسر، طلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی شهرستان بابلسر و جمعی دیگر از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 23 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز جبهه خرمشهرها در بابلسر برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر گزارش کاملی را ارائه داد و پس از آن حاج آقا قلی پور امام جمعه بابلسر ضمن خوشامد گویی به مهمانان گرانقدر، به اهمیت جبهه خرمشهرها پرداخت و ضمنا به حضور پرررنگ در انتخابات اشاره کرد .

برگزاری جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور سردار سلیمانی
 

در ادامه سردار سلیمانی فرمانده بسیج کشور سخنرانی کرد:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی بابلسر با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر شاهکار نظامی جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: مردم باید با تشکیل ستادهای تحول محله، تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب جامعه را اداره کنند که خوشبختانه در بابلسر در حال اجراست، امیدواریم به مانند یک الگو در تمام ایران اجرا شود، سازمان بسیج از طرح جبهه خرمشهرها حمایت می‌کند.

برگزاری جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور سردار سلیمانی
 

انقلاب اسلامی و امام راحل در دوران مبارزه و در خرداد سال 42 میگفتند باید رژیم غاصب صهیونیستی از جغرافیا محو شد لذا آنچه که صهیونیست ها را گرد هم آورد مسئله امنیت بود اما آنها نتوانستند ملیت تشکیل دهند.

آن روزی که در عملیات بیت المقدس، سپاه کربلا بر دشمن بعثی یورش می برد، دشمن حتی با تکبیر رزمندگان اسلام فرار می کردند لذا وضع اشغالگر همین است که از صدای تکبیر می ترسد.

برگزاری جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور سردار سلیمانی
 

انقلاب موفقیت های بزرگی را کسب کرده است و امام راحل فرمودندقرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگرهای کلیدی را فتح خواهد کرد.حضرت امام قرن میلادی را قرن بیست و یکم گفتند و د راین قرن چقدر اتفاق افتاده است چقدر اسلام موفقیت داشته است و قابل مقایسه با یورش غربی ها به جهان اسلام و غارتگری آنان نیست. شهریور 1320 کشورایران توسط غربی ها اشغال شد، اما انقلاب اسلامی با قدرت مردم و تیکه برمردم توانست بر انها غلبه کرد. امام این قدرت را شناخت و این انرژی را با انگیزه های الهی همراه کرد.

برگزاری جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور سردار سلیمانی
 

نظریه قدرت نرم پس از انقلاب اسلامی در دنیا شکل گرفت و استکبار فقط قدرت سخت را می دانست اما بعد از انقلاب اسلامی این قدرت نرم در دنیا نمایان شد. امام راحل این قدرت نرم را می شناخت که این قدرت در اسلام و تشیع و در درون ملت ایران است .

رزمندگان استان مازندران سپاهی در عملیات بیت المقدس داشتند به نام تیپ کربلا که جز مانوری ترین سپاه در طول دفاع مقدس بود . قبل از عملیات طریق القدس سه تیپ به نام تیپ کربلا، تیپ عاشورا و تیپ امام حسین(ع) شکل گرفت.و این سه تیپ از اولین یگان های سپاه بودند. این نامگذاری بسیار مهم است. پرچم خرمشهرها که قرار است در بابلسر بالا برود، این همان پرچم تیپ کربلا در خرمشهر بود که آن را در خرمشهر برافراشتند. تیپ کربلا جز قرارگاه فتح بود. اصلی ترین قرارگاه بیت المقدس بود.

هدف از وضعیت سنجی پایگاه و تحقق جامعه مهدوی و قرارگاه های تحقق محله اسلامی چیست باید چه کاری کنیم . انقلاب اسلامی یک الگو دارد که این الگو از سوی امام راحل عرضه شد و ملت ایران به این الگو رای دادند.الگوی مردمی با 98 دردصد ،انتخاب و مردم قول کردند.یک مسئله مهمی که امام راحل ان را آوردند و به این الگو اضافه کردند اسلامی بودن، الهی بودن از راه حضور مردم بود نه از راه دیوان سالاری و ابلاغ بلکه در چارچوب نظریه امام و امت بود.

برگزاری جبهه خرمشهرها در بابلسر با حضور سردار سلیمانی
 

 در بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب آن را در ۲۳ بهمن سال ۹۷ صادر کردند یک فصل جدیدی برای برگشت به اصل انقلاب بود که تحقق دولت اسلامی در زیر سایه راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب شکل میگیرد. رهبر معظم انقلاب در ۵ آذر سال ۹۵، فرمودند بسیج مظهر کامل مردم سالاری اسلامی است، مردم سالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات و رای دادن نیست که البته این یکی از وجوه آن است .اما اگر مردم را در میدان های دیگری مثل اقتصاد مقاومتی وارد کردیم، ان وقت اقتصاد مقاومتی مردم سالار شکل میگیرد و بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است.

بسیاری از کسانی که بر مسایل،مشکلات راهبردی کشور تمرکز پیدا کردند تحقیق کردند وگزارشات خود را بر رهبر معظم انقلاب عرضه کردند ،گفتند تنها راه نجات کشور از مشکلات، میدان داری بسیج است. بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است . این هدیه الهی که به گفته رهبر معظم انقلاب به قلب امام الهام شد، نهالش در کشور کاشته و این شجره طیبه در دوران دفاع مقدس تنومند شده است.

رهبر معظم انقلاب پس از دوران دفاع مقدس بسیج را مهندسی کرده است لذا بیانیه گام دوم انقلاب یعنی بسیج مردم ایران برای تکمیل انقلاب اسلامی.چرا که انقلاب اسلامی ۵ مرحله دارد،مرحله اول انقلاب، مرحله دوم استقرار نظام جمهوری اسلامی و مرحله سوم تحقق دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و مهدوی و مرحله پنجم تمدن نوین اسلامی که هنوز سه مرحله از آن مانده است چرا که ما درگیر دیوان سالاری شده ایم.

بسیج جلودار مردم تحت رهبری مقام عظمی ولایت و مدافع حقوق مردم است. سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان اولین سند راهبردی توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و معظم له فرمودند این یک اتفاق مبارکی است لذا باید بیانیه گام دوم انقلاب پیاده سازی شود و باید در این مورد مراقب و هوشیار بود تا بفرموده رهبر معظم انقلاب یک جمهوری اسلامی تقلبی را تحویل ما ندهند آنهم با زر و زور و تزویر و رسانه. لذا تنها مسئله ای که میتواند بر این ها غلبه کند حضور مردم است.

تشکیلات بسیج لوکومتیو پیش رونده و پیش برنده است هم خود در حال حرکت است و هم مردم را باخود همراه می‌کند.پایگاه بسیج مال انقلاب و مردم است و ما فقط از ان حمایت می کنیم تا دشمن خدایی ناکرده از آن سواستفاده نکند از پایگاه بسیج صیانت می کنیم تا دچار انحراف و انفعال نشود.هدف فقط فعال کردن پایگاه مقاومت بسیج نیست بلکه هدف تشکیل مردم سالاری اسلامی و رفتن به سمت تشکیل جامعه مهدوی است.لذا باید مراقب باشیم که دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در حال تغییر ادراک مردم است و میخواهد رذایل را با فضایل جابجا کنند.

مردم ما مردم صبور و بردباری هستند و حال که فرصت خدمت به ما داده شده است باید به مسئله اصلی که مردم هستند توجه کرد.لذا براساس اندیشه های امامین انقلاب و تدابیر رهبر معظم انقلاب با جلوداری روحانیت وبا محوریت مساجد و همچنین با استفاده از همه ظرفیتهای موجود و با روحیه جهادی و امید به اینده و با محور قراردادن جوانان شرایط را تغییر بدهیم . از همین رو تنها پرچمدار ی که میتواند باعث تغییر وضع موجود بشود، بسیج است ‌که در تمامی میدان‌ها باید حاضر باشد.

ان شالله طرح جبهه خرمشهرها که در بابلسر اجرا شد ،تلاش کنیم که گزارش محلات اسلامی را به نام مازندران تقدیم رهبر معظم انقلاب کنیم و این طرح ملی امسال در همه سطح محلات به اجرا در بیاید که اجرای طرح محلات اسلامی تدبیر و ارمام امام راحل، و ائمه معصومین است.که نقطه اغاز این طرح از مساجد است لذا در این الگو، جای مردم مشخص است .

ان شالله این حرکت تحسین برانگیز که در مازندران شروع شد که بر اساس سند اعتلای بسیج و براساس بیانیه گام دوم انقلا ب است، اولین استانی باشد که زیرساختهای ان را فراهم کرده تا ان شالله رهبرمعظم انقلاب این استان را به عنوان الگو ی سایر استان ها در اجرای طرح محلات اسلامی به سایر استانها معرفی کند.همان طوری که تیپ کربلا در دوان دفاع مقدس خوش درخشید طرح جبهه خرمشهرها نیز با پرچمداری مازندران، و با تیکه بر هدایتها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و اتکا به قدرت مردم دیار علویان، که در پشتیبانی از حکومت تشیع در تاریخ افتخارافرین بودند، در کشور الگو باشد.

در این زمینه نظام تعلیم و تربیت بسیج باید باحفظ توانایی ها خود را برروز رسانی کند. لذا نظام تربیتی بسیج از بعد تربیتی باید سرگروه مربی باشد و برای به صحنه اوردن مردم فعال و دیده شود. چرا که ملاک اینکه مردم پای کار بیایند، اسم نویسی در بسیج نیست بلکه اثربخشی در رسیدن به اهداف انقلاب مهم است . لذا خروجی نظام تعلیم و تربیت بسیج ،داشتن ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است .راهبر اصلی بسیج تحقق و تشکیل بسیج و دوم قرارگاه تربیتی بسیج می باشد که اینها منتج به فعال شدن پایگاه‌ها و گسترانیدن چتر تعلیم و تربیت بر مردم میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار