فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: دور دوم واکسیناسیون پرسنل و مددجویان مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی استان کرمانشاه در مقابل ویروس کرونا انجام شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 21 May 2021

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اینکه در دو روز گذشته با حضور سه تیم اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی، دور دوم واکسیناسیون پرسنل و مددجویان مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی استان کرمانشاه در مقابل ویروس کرونا انجام شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه از قبل تعیین شده در این مرحله مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و بیماران روان در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس دو روز گذشته ۶۰ نفر از پرسنل و مددجویان مرکز نگهداری بیماران روان هاجر، ۲۰۰ نفر از مددجویان مرکز بیماران روان توان بهبود تابا و ۲۹ نفر از پرسنل و خدمت گیرندگان مراکز اورژانس اجتماعی و کودکان خیابانی واکسینه شدند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: این برنامه، دیروز نیز با واکسینه نمودن مابقی مددجویان و پرسنل مرکز نگهداری توان بهبود تابا به تعداد ۱۵۰نفر اجرا و در مرحله اول از ابتدای سال واکسیناسیون تعداد ۲۳۵ نفر از سالمندان و پرسنل این مراکز در مقابل ویروس کرونا انجام شده بود.

وی گفت: آمار واکسن‌های تزریق شده در روز ٣٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٠ شامل، مرکز مهرسبحان، ۳۲ مددجو ۱۶ پرسنل و جمعا ۴۸واکسن تزریقو در مرکز ورمنجه (توان بهبودتابا)، ۱۱۱مددجو، ۱۲ پرسنل و جمعا ۱۲۳ مورد واکسن تزریق شده است.

محمدی تاکید کرد: کل واکسن تزریق شده در مراکز توانبخشی در تاریخ ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٠ شامل، ١۴٢ مددجو، ٢٨ پرسنل و جمعا ١٧٠ دوز بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار