مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: سهم بانوان در افتخارات ورزش استان در عرصه‌های مختلف قهرمانی و مدال آوری بسیار چشمگیر است.
کد خبر: ۹۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 18 May 2021
حمید سیفی در مراسم تجلیل از قهرمانان طنابزنی کشور همدان اظهار داشت: بانوان همواره در میادین مختلف ورزشی صاحب عنوان بوده اند و در بسیاری از رشته‌ها شاهد مدال آوری آن‌ها هستیم.

به گزارش تابناک همدان، وی با تمجید از قهرمانان طنابزنی بانوان کشور بیان کرد: هیات همگانی همدان باوجود اینکه درتوسعه ورزش در ابعاد همگانی نقش دارد، در مدال آوری و قهرمان پروری نیز حایز جایگاه برتر است.
سیفی اضافه کرد: در این بین رشته طنابزنی جزو بهترین‌ها بوده و همه ساله شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در عرصه‌های ملی هستیم.

طنابزنی همدان جزو بهترین‌های کشور

مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نیز گفت: طنابزنی همدان جزو بهترین‌های کشور محسوب می‌شود.

هادی سبزواری افزود: ورزشکاران رشته طنابزنی در میادین مختلف ورزشی همواره صاحب مدال شده اند و جزو رکورداران به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: طنابزنی از رشته‌های مورد علاقه بانوان ورزشکار همدانی است و خوشبختانه در این سال‌های اخیر در شناسایی و پرورش استعداد‌ها نیز موفقیت‌هایی را شاهد بوده ایم.

رکوردزنی طنابزنان همدانی

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز گفت: طنابزنی همدان امسال دست به کار بزرگی زد و در مجموع ۲ بخش پسران و دختران صاحب ۹ نشان شدیم.

مریم روحی افزود: امسال علاوه بر افزایش مدال‌های طنابزنی قهرمانی کشور، توانستیم در بخش بانوان نیز کوردزنی کنیم و صاحب جایگاه‌های تیم ملی شویم.

در این مراسم از قهرمانان طنابزنی کشور با اهدای جوایز نقدی و گل تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار