فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲ تن و ۴۶۰ کیلو گرم روغن نباتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 18 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "عبدالرضا جودکی" افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان، در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی استان که از سمت استان های جنوبی به سمت مرکز در حرکت بود مطلع شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.
وی اظهار داشت: با اعلام اين خبر و در برنامه ریزی انجام شده، تیم های عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان شازند در سطح محورهای مواصلاتی حاضر و با کنترل خودروهاي عبوري، خودروی مذکور را شناسايي و توقيف کردند.
وی یادآورشد: مأموران در بازرسي از این وانت نیسان توقیفی موفق به کشف ۴۹۲ حلب روغن نباتی نیمه جامد فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی به وزن ۲ تن و ۴۶۰ کیلوگرم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده قاچاق افزود: راننده خودرو در این عملیات دستگير و پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار