مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد مراسم‌هایی به این مناسبت و به‌صورت ویژه در گلزار سوم خرداد و گلزار علی بن جعفر (ع) و شیخان برگزارخواهد شد.
کد خبر: ۹۶۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 18 May 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نه با ابزار نظامی بلکه با روحیه مقاومت و ایثار ملت ایران به پیروزی رسید، توضیح داد: حضور با بصیرت و آگاهانه ملت ولایت‌مدار با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی موجب پیروزی رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل شد. ملتی که در دوران دفاع مقدس فراتر از فتح خاک فتح ارزشها را دنبال کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: پاسداشت فتح خرمشهر پاسداشت حضور ملتی قهرمان و همیشه در صحنه است، ملتی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا امروز در تمامی صحنه‌های دفاعی، سیاسی و اجتماعی حضوری موثر و پرشور داشته و این موجب اقتدار نظام و تضعیف دشمنان شده است.

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد مراسم‌هایی به این مناسبت و به‌صورت ویژه در گلزار سوم خرداد و گلزار علی بن جعفر (ع) و شیخان برگزارخواهد شد.

وی عنوان کرد: دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت‌المقدس با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، تجلیل تعدادی از جانبازان این عملیات غرورآفرین، حضور مجازی در کنگره ملی جانبازان فتح خرمشهر، برگزاری برنامه شب شعر با موضوع فتح خرمشهر در یکی از گلزارهای قم و نصب کیو آر کد (بارکد اطلاعات شهید)  بر روی مزار شهدای عملیات بیت المقدس از برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در جریان عملیات بیت المقدس ۲۰۴ شهید از استان قم تقدیم شده است که از این تعداد مزار ۶۰ شهید در گلزار شهدای سوم خرداد واقع شده است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار