رئیس کمیته امداد شهرستان چوار
ملکی رئیس کمیته امداد شهرستان چوار از جذب ۵۰۰ حامی برای ایتام و کودکان نیازمند این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 18 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ خیراله ملکی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چوار، از جذب ۵۰۰ حامی برای ایتام و کودکان نیازمند این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: جذب این تعداد حامی در قالب پویش ایران مهربان و با همکاری کمیته امداد و حوزه بسیج و سپاه این شهرستان صورت گرفته است.

او  به دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره  و بیان داشت: در این مدت در قالب طرح اطعام مهدوی بیش از هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان صورت گرفته که ارزش این خدمت نیز ۴۱۷ میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چوار افزود: توزیع ۹۳۶ سبد غذایی و معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال ، جمع آوری کمک‌های مردمی ، برگزاری طرح مفتاح الجنه با هدف تفقد و دلجویی از نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها و همچنین جمع آوری و توزیع زکات فطریه از جمله دیگر خدمات کمیته امداد چوار در این مدت بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
شهرستان چوار ۴۰۰ تاخانوار نداریم آقای ملکی این ۵۰۰ حامی منظورت کسانی نیستن که ماهانه میرین در خانوادهاشون صندوق صدقه جمع میکنین؟
یه همسایه داریم تحت پوشش کمیته س آخر ماه آمد دم خونمان گفت ده هزار پول خرد دارین بهم بدین برای صندوق صدقمان امروز میان جمعشان میکنن ،بهش گفتم تو که تحت حمایتشونی ،گفت چندسال پیش که عضو شدیم یه صندوق بهمان دادن وتهدید کردن اگه ماهانه خالی باشه حمایت بی حمایت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار