فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : با توجه به پایان سال تحصیلی و تصمیمی که در ستاد ملی کرونا اتخاذ شد سه حوزه امتحانات نهایی در شهر دهلران ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۶۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 18 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :با هماهنگی های صورت گرفته در شهرستان خوشبختانه برگزاری حضوری امتحانات دوره های نهم و همچنین دوازدهم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

وی اظهار داشت : در سطح شهرستان ما در سطح شهر دهلران سه حوزه امتحانی و یک حوزه تصحیح اوراق امتحانی ایجاد شد.

عسگری ادامه داد : به منظور رعایت پروتکل‌ها حضور کارشناسان بهداشت در تمام مراحل قبل و بعد از امتحانات ،کنترل مسائل بهداشتی در دستور کار خود دارند.

وی بیان داشت : هماهنگی‌های لازم صورت گرفته در صورتی که دانش آموزان مبتلا باشند در اتاق ایزوله از آنها امتحان گرفته شود.

عسگری گفت : امیدواریم با همراهی دانش آموزان عزیز و رعایت مسائل بهداشتی امتحانات خوبی را در پایان سال تحصیلی داشته باشیم.

فرماندار دهلران ادامه داد : برخی خانواده‌های از برگزاری آزمون حضوری ابراز نگرانی می‌کند انتظار است خانواده ها اعتماد داشته باشند.

عسگری با اشاره به اینکه خانواده ها همراهی لازم را با آموزش پروش داشته باشند گفت : برای امتحانات فشار روحی به دانش آموزان وارد نکنند و فضای آرامی برای امتحانات فرزندان خود ایجاد کنند تا تلاش وحاصل یک سال زحمت آنها با قبولی در امتحانات پشت سر بگذارند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار