سرهنگ عرب خبرداد؛
تابناک سمنان: سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی گرمسار از کشف یک‌تن و ۳۴۸ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا چهار واحد متخلف پلمب و چهار واحد توزیع نیز اخطاریه دریافت کردند.
کد خبر: ۹۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 17 May 2021

هفت تن مرغ خارج از شبکه توزیع در بروجرد کشف شد - ایرنا

 

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه فردی که با جمع‌آوری مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتئینی آن را در تهران به قیمت گزافی به فروش می‌رساند، دستگیر شد، ابراز داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر خرید غیرمتعارف مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتئینی شهر گرمسار توسط راننده یک دستگاه وانت نیسان موضوع به‌طور ویژه از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی محموله را بنا بر اظهارنظر کارشناسان امر بالغ‌بر ۳۳۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده نیز پس از اعتراف به جرم خود در بازجویی‌ها به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ غلامحسین عرب بابیان اینکه مأموران پلیس به یک خودرو نیسان که به‌سوی تهران درحرکت بود مشکوک شدند، افزود: این نیسان فاقد یخچال اقدام به بارگیری یک‌تن و ۳۴۸ کیلوگرم مرغ کرده بود که البته شرایط لازم برای حمل نیز را نداشت.

سرهنگ عرب بابیان اینکه راننده تنها به کشیدن چادر نامناسب بر روی مرغ‌ها اکتفا کرده بود، ابراز داشت: برای پیشگیری از خرابی مرغ‌ها بی‌درنگ و با هماهنگی‌های لازم، محموله به سردخانه کشتارگاه ایوانکی انتقال یافت.

وی بابیان اینکه چهار واحد متخلف پلمب و برای چهار واحد دیگر اخطاریه لازم به دلیل عرضه خارج از شبکه و اخلال در نظام تولید اقتصادی صادر شد، افزود: پیگیری‌های بعدی نشان داد که راننده متخلف با قید وثیقه شش میلیارد ریالی آزادشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار