رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از امروز سایت خودرویی واکسیناسیون کرونایی در اراک شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 17 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی ، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با همت و تلاش مسئولین استان و شهرستان، دانشگاه فنی و حرف های پسرانه امیرکبیر اراک به عنوان سومین مرکز واکسیناسیون گروه های هدف آماده سازی و راه اندازی شد.

وی یادآورشد: این مرکز با هدف ارائه خدمت به گروه های سالمند و افرادی که مشکل رفت و آمد داشته و توانایی حرکت ندارند، راه اندازی شده و با توجه به فضای مناسب و نسبتا وسیع این دانشگاه، این امکان فراهم شده تا ورود ماشین به محوطه و بدون نیاز به پیاده شدن سرنشین، فرآیند تزریق واکسن توسط همکاران بهداشتی انجام شود.

وی تاکید کرد: با اضافه شدن این مرکز واکسیناسیون، ضمن تسریع در فرآیند تزریق به گروهای هدف، سالمندان که حضور در اجتماع برای آنان بسیار خطرناک است در کمترین زمان و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب واکسن های مورد نظر را دریافت می کنند.

دکتر جمالیان در ادامه با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ ساله ها از هفته آینده آغاز می شود، گفت: برای سهولت تزریق و راحتی مردم و ایجاد محیطی امن و آرام، نیازمند تهیه و تدارک مراکز بیشتر برای تزریق هستیم و امید می رود اداراتی که امکان و زیرساخت های لازم را دارند در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی را یاری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره های آتی، واکسن های بیشتری را وارد استان خواهیم کرد، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی اراک از لحاظ پوشش جمعیتی در تزریق واکسن، برترین مرکز استان و دانشگاه علوم پزشکی در کشور شناخته شده و این امر موجب جلب نظر و توجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار گرفته است.

دکتر جمالیان همچنین ضمن تشکر از زحمات معاون بهداشتی، رییس مرکز بهداشت اراک و دیگر همکاران معاونت بهداشتی در تحقق این امر و رسیدن به این جایگاه، بیان کرد: قطعا کسب این جایگاه و البته از همه مهمتر تلاش برای حفظ سلامتی هر چه بیشتر همنوعان، بدون همدلی و وفاق و اتحاد و حفظ وحدت رویه ممکن نبود و اتفاق نمی افتاد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان  از به اتمام  رسیدن کار واکسیناسیون گروه های سنی ۷۵ سال به بالا تا اواخر هفته خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار