رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز از سیر نزولی بیماران کرونایی به این مرکز درمانی خبر داد و گفت: ورودی مبتلایان کرونا به این بیمارستان نسبت به گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 16 May 2021

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز از سیر نزولی بیماران کرونایی به این مرکز درمانی خبر داد و گفت: ورودی مبتلایان کرونا به این بیمارستان نسبت به گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

دکتر محمد آرزومند اظهار داشت: در حال حاضر در هر بخش این بیمارستان حدود ۲ تا سه تخت خالی داریم که امیدواریم این سیر نزولی بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

۱۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند

وی با بیان اینکه اکنون ۱۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند که ۱۶ بیمار در بخش آی سی یو تحت مراقبت هستند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: اگر در تعطیلات عید فطر پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده باشد معمولا آمار مبتلایان و روند بیماری یک هفته تا ۱۰ روز بعد مشخص می‌شود بنابراین اگر تا اوایل هفته آینده روند بیماری نزولی بود امیدواریم این افت بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: اکنون هر ۲ روز یک فوتی کرونایی داریم و تقریبا میانگین فوتی های ما به ۰/۵ رسیده است که نشاندهنده افت بیماری است.

آرزومند بیان کرد: خوشبختانه بعد از تزریق واکسن، سیستم پرستاری ما کمتر به این ویروس مبتلا شدند و اکنون با تمام توان در حال خدمات رسانی به بیماران هستیم.

وی افزود: در حال حاضر روند بیماری در استان کاهشی شده اما از آنجا که ما بیمارستان معین کرونایی در استان هستیم افت بیماری کم رنگ تر از سایر مراکز درمانی است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: درست است که اکنون در حالت نارنجی قرار داریم اما هر لحظه امکان شکننده بودن این وضعیت وجود دارد لذا از مردم تقاضا دارم که پروتکل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار