رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ایجاد دومین آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی سمنان است که با همت اساتید برجسته دانشگاه محقق شده است.
کد خبر: ۹۶۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 16 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور وبیناری در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کنار تقدیر و تشکر از اساتید و پزشکان این دانشگاه از به موفقیت‌ها و دست آورد‌های دانشگاه علوم پزشکی که با کمک اساتید و پزشکان دانشگاه در شرایط کرونایی حاصل شده پرداخت.

او در خصوص افتخارات و موفقیت‌های بدست آمده در مدت شیوع ویروس کرونا گفت: ایجاد دومین آزمایشگاه تخصصی تشخیص ویروس کرونا در استان و همچنین بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتخاراتی است که در این مدت بدست آمده است.

همچنین سیدسعید کساییان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان  گفت: مراسم بزرگداشت مقام معلم و استاد که قرار بود در هفته آموزش برگزار شود به دلیل شرایط قرمز کرونایی در استان با تاخیر دوهفته‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

او افزود: در این مراسم از ۸۰ نفر از اساتید برجسته و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و ۱۳ نفر از اساتیدی که مرتبه علمی آن‌ها ارتقا یافته است، تجلیل و تقدیر شد.

کساییان بیان کرد: همچنین از دانشجویان ممتاز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در آزمون‌های پایه و پیش کار ورزی کشوری و منطقه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده اند تجلیل شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار