از سوی کمیته امداد استان سمنان برگزار شد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: به تأسی از یتیم‌نوازی امیرالمونین علی (ع) و باهدف توسعه خدمات حمایت و توان‌افزایی فرهنگی و روانی خانواده‌های تحت حمایت، برنامه‌ای در قالب «سی شب سی قرار عاشقی» به صورت حمایت، سرکشی و بازدید از 30 خانواده ایتام با حضور تیم حمایتی فرهنگی کمیته امداد استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 16 May 2021

سی قرار عاشقی در سی شب التیام‌بخش

 

 

به گزارش تابناک سمنان سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: این طرح در راستای منظومه توانمندسازی ایتام و به تأسی از یتیم‌نوازی به صورت پایلوت  با هدف و شعار «حمایت فرهنگی» در استان سمنان کلید خورد.

 وی با بیان اینکه اغلب خانواده های انتخاب‌شده دارای فرزند محصل و دانشجو که وضعیت تحصیلی این عزیزان پایش شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدای هدیه به فرزندان ایتام متناسب با شرایط سنی و تحصیلی، کمک‌های نقدی و کالایی به این خانواده ها صورت گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در هر بازدید از خانواده ایتام مشکلات خانواده پایش و در همان لحظه برای رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم‌گیری شد، اضافه کرد: در این بازدیدها حمایت قاطع از دانش آموزان کنکوری و نخبگان تحصیلی و علمی با هدف رسیدن به مدارج عالی تحصیلی اعلام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازدیدها مقرر گردید تمام دانش آموزانی که دارای مشکلات تحصیلی و غیره هستند، با هماهنگی و برنامه ریزی مشاور فرهنگی و مذهبی اقدامات لازم صورت گیرد.

سیده فاطمه تقوی با تاکید بر لزوم تقویت بنیان‌های فرهنگی در خانواده‌های نیازمند افزود: برپایی دوره‌های آموزشی با هدف ارتقا سطح توانمندی مددکاران و مشاوران با رویکرد تقویت گفتمان دینی و فرهنگی و حضور کارشناسان فرهنگی در این بازدیدها پیگیری شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار