جلیل رحیمی صدر در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از اجرای بسته‌های مختلف رفاهی و حمایتی جهت ارائه خدمت به بازنشستگان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 16 May 2021

جلیل رحیمی صدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: صندوق بازنشستگی کشوری در کنار کار‌ها و خدمات قانونی که موظف به انجام آن‌ها است جهت رفاه حال بازنشستگان اقدام به برگزاری برنامه‌های رفاهی نموده است.

وی افزود: این برنامه‌ها تحت عنوان بسته‌های رفاهی و حمایتی مطرح می‌شوند و تحت عناوین مختلفی، چون طرح یاری و طرح حمایت در حال اجرا هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تصریح کرد: از اسفند ۱۳۹۸ تا کنون بیش از ۱۲ بسته حمایتی برای بازنشستگان اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این بسته ها، بسته حمایتی خدمات دندان پزشکی است که در مراکزی که طرف قرارداد بیمه ملت هستند و این مراکز در سایت sabasrm یا صندوق بازنشستگی کشوری، همچنین سایت بیمه ملت در سراسر کشور قابل رویت و مشاهده هستند.

وی گفت: علاوه بر این تخفیف، تا ۳٠ میلیون ریال معادل ۳ میلیون تومان به صورت اقساطِ ۱۱ ماهه برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها قابل اجرا است.

رحیمی صدر تاکید کرد: بازنشسته گرامی می‌تواند با مراجعه به یکی از این مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای استفاده از خدمات دندانپزشکی اقدام کند. این طرح شامل افرادی می‌شود که بیمه تکمیلی با صندوق بازنشستگی کشوری (بیمه تکمیلی اتیه سازان حافظ) هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار