معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار و ۵۸۷ نفر در استان شرایط لازم برای مسکن‌دار شدن در طرح مسکن ملی را دارند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۲۲ نفر مبلغ اولیه را واریز کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، عبدالرضا غفوری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: طرح اقدام ملی در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن از سال ۹۷ عملا با تهیه شیوه‌نامه و ابلاغیه‌های ارسالی به استان‌ها، استارت خورد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ طرح اقدام ملی در استان در راستای تهیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد وارد فاز اجرایی شد، ادامه داد: طی سه مرحله ثبت‌نام ۴۱ هزار متقاضی در استان در طرح ثبت کردند که بعد از پالایش نهایی از مراجع مختلف، ۱۰ هزار و ۵۸۷ نفر واجد شرایط نهایی معرفی و به صورت اتوماتیک برای آن‌ها نزد بانک‌های عامل افتتاح حساب شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت ۷ هزار و ۵۲۲ نفر در سطح استان نسبت به واریز وجه اولیه که در این طرح پیش‌بینی شده، اقدام کردند که به همین تعداد زمین مورد نیاز طرح در سطح استان تعریف و عملیات اجرایی خیلی از پروژه‌ها نیز شروع شده است.

وی در خصوص مدت زمان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در ضوابط اقدام طرح ملی دو سال برای دوران ساخت و ۱۰ سال هم برای فروش اقساطی پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار