مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان خواستار در اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت دریافت واکسن کرونا شد.
کد خبر: ۹۶۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،وحید نیشابوری در این دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به قرار گرفتن رسانه ها در گروه اول مشاغل که باید حتی در وضعیت قرمز کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار داشت: با توجه به ضرورت شغلی و حضور مستمر خبرنگاران در برنامه های مختلف جهت تهیه خبر و گزارش و ارتباط نزدیک با آحاد جامعه و بخصوص کانون های پر ریسک ابتلا به کرونا، امکان سرایت و درگیری همکاران رسانه ای به بیماری کرونا بسیار زیاد است.

وی افزود: این شرایط می طلبد تا با قرار دادن این صنف در اولویت گروه دوم دریافت واکسن کرونا، ضمن حفظ سلامت خبرنگاران، بتوانند به انجام رسالت خطیر خود بپردازند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه ابتلای بسیاری از اهالی رسانه به کرونا و درگذشت تعدادی از خبرنگاران ناشی از این بیماری را گواه پرریسک بودن شغل خبرنگاری دانست و اظهار داشت: به همین دلیل از ستاد کرونا تقاضا داریم نسبت به در اولویت قرار دادن همکاران رسانه ای جهت دریافت واکسن کرونا پیگیری های لازم انجام گیرد.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان هم با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران و رسانه ها گفت: با توجه به حضور خبرنگاران در جلسات و مناسبت های مختلف و امکان درگیر شدن با این بیماری لازم است این صنف در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به ماهیت کاری فعالان این عرصه و ضرورت حضور در اماکن پرریسک، این درخواست در ستاد کرونای استان مطرح و به صورت پیشنهاد ویژه برای ستاد ملی ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار