عضو شورای شهر تهران:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، شاهد رد صلاحیت عده زیادی از داوطلبان هستیم که جای نگرانی است.
کد خبر: ۹۶۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 16 May 2021

«سید ابراهیم امینی» که روز یکشنبه در دویست و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در غیاب محسن هاشمی ریاست این شورا را بر عهده داشت، اضافه کرد: اگرچه هیات نظارت، صلاحیت پنج تن دیگر از اعضای شورای شهر تهران را در انتخابات پیش رو تایید کرد اما انتظار از هیات مرکزی نظارت این است که زمینه حضور پنج نفر دیگر را که داوطلب این انتخابات شده اند، فراهم کند.

وی با بیان اینکه در برخی رسانه‌ها و تریبون ها شاهد هجمه غیر واقعی و غیر اخلاقی نسبت به عملکرد شورای پنجم و دستاوردهای آن هستیم اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شوراها را به رعایت انصاف و اخلاق دعوت می‌کنیم.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام کودکان و زنان فلسطینی را محکوم و تاکید کرد: این جنایت‌ها بی سابقه بود و ماهیت این رژیم را بیش از پیش برای جهانیان هویدا ساخت و دست حامیان آن را رو کرد.

امینی همچنین با اشاره به انتشار فیلمی از ضرب و شتم دست فروشان در یکی از مناطق شهرداری تهران از شهردار پایتخت خواست نسبت به بررسی زوایای مختلف ماجرا و ارائه گزارش به شورای شهر اقدام کند.

خبر تکمیل می شود ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار