مدیرکل استاندارد استان همدان در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 15 May 2021
مدیرکل استاندارد استان همدان در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
 
به گزارش تابناک همدان، متن پیام تبریک محمّد مددی به این شرح است. 

مسلماً نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر است و از این رو هدف‌گذاری در این حوزه فرصت مغتنمی را فراهم می‌کند تا همه بخش‌های جامعه به ویژه روابط عمومی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف ارتباط منسجم و کارآمدی با افکارعمومی داشته باشند.

هر سازمانی با وجود روابط عمومی فعال و پویا در کنار سایر بخش‌های سازمانی قادر به ادامه حیات است. نهاد روابط عمومی برای اثرگذاری نیازمند تغییر نگرش و تقویت جایگاه متناسب با ضرورت‌هاست و سرمایه‌گذاری فکری، انسانی و علمی، در ساخت و توسعه یک روابط‌عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.

ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و به عنوان یک ابزار مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه هستند به گونه‌ای که مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران، شناخت افکار عمومی و توسعه استان را بر عهده دارند.

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نماد‌های توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی سازمان‌ها است.

اینجانب این روز را به تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "روابط‌عمومی؛ ارتباط و تعامل با ذینفعان" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون برای یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار