‍ فرماندار همدان خبر داد:
محمد علی محمدی گفت: جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان با دستور کار جانمایی شعب اخذ رای انتخابات تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 15 May 2021
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از بازنگری شعب اخذ رای با نگاه علمی و پیش بینی ملاحظات بهداشتی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی با اشاره به برخی از شاخص‌های مد نظر در انتخاب شعب اخذ رای گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از جمله این شاخص‌ها است.

فرماندار همدان افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی‌های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در برخی از شعب اخذ رای شهری در دوره‌های قبلی انتخابات کمتر از ۱۳۰ رای و در برخی حدود ۳ هزار رای داشتیم که در این راستا با ملاحظه تراکم جمعیت، فاصله جغرافیایی و تعداد آرائ ماخوذه تغییراتی در محل شعب اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه سلامت انتخابات باید برای همه نصب العین باشد تصریح کرد: برای کلیه رده‌های اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم و جلسات توجیهی با زمانبدی مشخص در قالب تقویم آموزش تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا تعداد جلسات آموزش را افزایش دادیم و ناچاریم جلسات را با نفرات محدودتری برگزار کنیم.

فرماندار همدان در پایان گفت: ۳۱۴ شعبه اخذ رای شهرستان در حال بررسی دقیق با ملاحظات ذکر شده هستند و تا نیمه خرداد ماه کار جانمایی شعب به پایان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار