رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در فرودرین ماه سالجاری ۵۳ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری۱۱۵۴۷میلیارد ریال در استان مرکزی صادر شده است .
کد خبر: ۹۶۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 15 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های وزارت صمت مبنی بر تحقق شعار سال ، در فروردین ماه سالجاری و با رویکرد شعار سال تعداد ۵۳جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۱۵۴۷ میلیارد ریال و۱۲۶۲ نفر اشتغال در استان مرکزی صادر شده است .
وی درادامه با اشاره به رشد قابل توجه در تعداد ، سرمایه گذاری و اشتغال حاصل از صدور جواز تاسیس های صادره گفت: در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل صدور جواز تاسیس۱ درصد رشد داشته و از لحاظ پیش بینی سرمایه گذاری نیز حدود ۷۴۰ درصد و میزان اشتغال نیز شاهد رشد ۲۳۸درصدی بوده ایم .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی درباره پروانه های بهره برداری صادره در فروردین ماه اظهارداشت: در فروردین ماه سالجاری با صدور ۱۳ پروانه شاهدرشد ۸۵درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم و از لحاظ سرمایه گذاری نیز با سرمایه گذاری
۷۴۱۵ میلیارد ریالی رشدی حدود ۸۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم .
وی همچنین میزان اشتغال ماحصل صدور پروانه های بهره برداری در فرودین ماه سالجاری را۲۹۲ نفر عنوان کرده که دربخش اشتغال نیز صنعت استان با رشد ۱۸ درصدی مواجه بوده است .
جعفری کرهرودی افزود: بیشترین تعداد جواز تاسیس صادره و پیش بینی اشتغال ایجادی درفرورودین ماه مربوط به شهرستان اراک ودر این ماه بیشترین تعداد پروانه بهره برداری صادره در شهرستان زرندیه بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار