دکتر محسن فتحی
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کشورهای داعیه‌دار اسلامی از رژیم مجعول صهیونیستی، خیانتی بزرگ به مسلمانان بوده در حالیکه هر انسان آزاده‌ای، از کشتار مردم مظلوم فلسطین غمگین و نگران است.
کد خبر: ۹۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 15 May 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر محسن فتحی روز جمعه در پیامی ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: به راستی پاسخ کشور‌های اسلامی بخاطر پیمان‌های ننگین با رژیم صهیونیستی برای ملت فلسطین و قدس شریف چه خواهد بود.

وی خواستار مداخله بین المللی برای توقف کشتار و قتل عام فلسطینیان شد و اضافه کرد: یورش نیرو‌های رژیم جلاد و کودک‌کُش صهیونیستی به مسجد الاقصی سندی بر جنایت‌های تاریخی آن‌ها است.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۷۳ سال پیش در ۱۴ می ۱۹۴۸ ملت فلسطین با دسیسه‌ای بین‌المللی، از خاک و خانه اجدادی خود محروم شدند، افزود: از آن زمان، صهیونیست‌ها، فلسطین غصب شده را به پایگاه تروریسم علیه ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل کرده‌اند.

فتحی به خباثت‌های کشور‌های حامی این رژیم مجعول در سطح بین المللی و خصوصا پدر استاندارد‌های چندگانه حقوق بشری و تجاوز (آمریکا) اشاره کرد و از آنان این پرسش را مطرح کرد که تا به کی با استاندارد‌های دوگانه و چندگانه شما باید جهان شاهد این حجم از جنگ‌طلبی باشد.

وی به رفتار مسوولانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مستضعفین در همه نقاط عالم اشاره کرد و گفت: ایجاد اختلافات داخلی و همچنین فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی و متحدین آن در کشور‌های اسلامی، حاکی از ترس آنان از قدرت وحدت و همبستگی مسلمانان است.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کشور‌های عضو سازمان کنفرانس اسلامی، برگزاری نشست ضروری و فوق العاده برای پایان دادن به این کشتار را خواستار شد و نسبت به موضع کشور‌های منطقه در ارتباط با پیمان‌های عربی -عبری اظهار نگرانی کرد.

فتحی با بیان اینکه بدون شک تا آن روز تنها راه جلوگیری از این ظلم دامنه‌دار و کشتار، شکنجه و تحقیر روزانه فلسطینیان توسط صهیونیست‌های بیگانه با ارزش‌های انسانی، مقاومت همه‌جانبه است، تاکید کرد: دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی به وظیفه خود در راستای پایان اشغال و مقابله با تداوم جنایات و تجاوزات صهیونیست‌ها عمل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار