فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت:امور آب متولی جلوگیری از کشت برنج در راستای هدر رفتن آب است و بر اساس مصوبات و بخشنامه های سراسری عمل خواهد کرد و در این راستا از کشاورزان چرداولی می خواهیم نهایت همکاری را داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 14 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید رضا کریمیان اظهار داشت:امور آب متولی جلوگیری از کشت برنج در راستای هدر رفتن آب است و بر اساس مصوبات و بخشنامه های سراسری عمل خواهد کرد و در این راستا از کشاورزان چرداولی می خواهیم نهایت همکاری را داشته باشند.

وی بیان کرد:تمام اعضای شورای آب موظف به اجرای مصوبات جلسه و مصوبات قانونی در حوزه مسوولیت و وظایف خود هستند و هیچ گونه قصوری از هیچ نهادی پذیرفتتی نیست

کریمیان افزود:هشدار و اخطاریه به کشاورزان دارای سابقه کشت برنج و اطلاع رسانی به آنها توسط دهیاران در مناطقی که برنج در آن جاها کشت می شود، صورت پذیرد.

وی مطرح کرد:اگر کشت برنج انجام شود، شاهد کمبود آب شرب و کشاورزی و حتی قطعی برق خواهیم بود و از مردم بافرهنگ می خواهیم، در مصرف آب و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

کریمیان ادامه داد:از آب رودخانه چرداول برق تولید می شود و کاهش آب این رودخانه صدمات جبران ناپذیری به صنعت برق و به تبع آن کل مردم استان وارد خواهد کرد.

وی گفت:متولی نظارت بر کشت برنج بر عهده امور آب است و گزارش این اداره بر تخلف هر کشاورزی به مراجع قضایی و اجرایی فصل الخطاب بوده و در مرجع قضایی بررسی و با متخلفان برخورد قانونی می شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار