امام‌جمعه آرادان:
امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه علیرغم قول‌های برخی مسئولان استان و شهرستان، وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان حل‌نشده است، گفت: وضعیت بیمارستان آرادان باید سامان یابد.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 13 May 2021
 
مشکل بیمارستان و وضعیت درمان آرادان همچنان حل‌نشده باقی‌مانده است

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا صبح پنج‌شنبه در سخنرانی خطبه‌های نماز عید سعید فطر به میزبانی مسجد ولی‌عصر (عج) آرادان ضمن بیان اینکه اوضاع بهداشت و درمان این شهرستان هنوز هم حل‌نشده باقی‌مانده است، ابراز داشت: در زمان نماینده قبلی پیگیری‌های به عمل آمد اما به سرانجام نرسید.

وی بابیان اینکه وضعیت بیمارستان آرادان باید سامان یابد، افزود: مردم خواهان رسیدگی به حوزه بیمارستان این شهرستان هستند که انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی سمنان و نماینده فعلی شهرستان این موضوع را در رأس اولویت‌های رسیدگی خود قرار دهند.

لزوم مدیریت ورودی آرادان

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه پل زیرگذر ورودی این شهرستان با کوچک‌ترین بارانی بسته می‌شود، ابراز داشت: طی پنج الی شش سال این موضع بارها گفته شد که باید در این قسمت پل روگذر درست و میدانی ایجاد شود و این وضعیت ورودی زیبنده شهر نیست.

شریفی‌نیا ضمن بیان اینکه مردم لایق بهترین خدمت گذاری هستند و باید رفع این دو مشکل مذکور در اولویت مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد، تصریح کرد: جلسات پرسش و پاسخ بین مردم و شهردار، شورای شهر، بخشداران و دیگر مسئولان باید به‌صورت مکرر برگزار شود اما متأسفانه در این دوره شورای شهر به این درخواست عمومی توجه نکرد.

وی بابیان اینکه همان‌طور که در سخنرانی جمعه گذشته نیز مطرح شد مسئولان و مدیران باید در بین مردم باشند، افزود: به فرموده امام راحل، ما نوکر مردم هستیم زیرا آن‌ها بودند که با خون دادن و شهید دادن راه را برای شما مسئولان باز کردند و امروز باید دست مردم را بوسید و با قرار گرفتن بین آن‌ها مشکلات را رفع کرد.

رئیس جمهور عذرخواهی کند

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه در فلسطین و غزه شاهد بمباران وحشیانه مردم و کودکان وزنان بی‌دفاع هستیم، ابراز داشت: امروز دیگر سنگ جواب گلوله نیست موشک سجیل پاسخ جنگنده‌های جعلی آن‌ها است و می‌بینیم که چطور تلاویو در آتش می‌سوزد.

شریفی‌نیا در ادامه تصریح کرد: اسرائیل همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در روز قدس فرمودند اسرائیل یک رژیم و حکومت نیست بلکه یک پادگان تروریستی است که باید نابود شود و دیدیم که با نیم ساعت سخنرانی ایشان چه ولوله‌ای در جهان ایجاد شد و امروز این کشور روبه‌زوال است.

وی افزود: مبارزات حاج قاسم در منطقه باعث شد دیپلماسی ایران ارزش پیداکرده و آن را از حال انفعالی خارج کند و وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور باید از صحبت‌های گستاخانه در مورد ایشان رسماً عذرخواهی کنند و جای بسی تعجب است که برخی مسئولان صرفاً در مورد برخی مسائل ریاکارانه اظهارنظر می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار