کد خبر: ۹۶۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰ 13 May 2021

جامعه اسلامی کارگران استان همدان، در پیامی حلول ماه شوال را تبریک گفتند.
 
به گزارش تابناک همدان، متن این پیان به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَةِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ، وَأَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ

عید فطر است و خدا عیدیِ جانانه دهد بهرِ ما حضرت حق باده و پیمانه دهد
زان که سی شب ز غم و یادِ علی ضجه زدیم از سرِ لطف، به ما، منصبِ شاهانه دهد

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند.

عید فطر روزی است، که انسان به فطرت پاک خود باز می‌گردد؛ روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی است که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند.

از خداوند متعال مسئلت دارم که در این ماه، بهترین سرنوشت‌ها را برای بندگان صالح خویش مقدر کرده باشد و امیدوارم همگان در راستای تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها" بکوشیم با ذخیره معنوی که در این ماه پر خیر و برکت برگرفته ایم، با حمایت، افزایش خلاقیت، نوآوری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها موفق‌تر باشیم.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان وبالاخص ملت ایران و کارگران سرافراز و همچنین مردم استان همدان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم  و قبولی طاعات و عبادات آنان در ماه مبارک رمضان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سعید کوچعلی
دبیر جامعه اسلامی کارگران استان همدان
رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار