رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از هم استانی هایمان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع فوت شدگان کرونایی در استان به مرز ۲ هزار نفر نزدیک شد .
کد خبر: ۹۶۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 12 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود : پس از مدت ها شمار فوتی های کرونایی،تک رقمی شد و به زیر ۱۰ نفر رسید که نوید بخش روزهای نسبتا بهتری از روزهای قبل است.
او یادآورشد : در طی این مدت ۳۲۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده اند و از این تعداد ۳۴ نفر بستری و ۲۹۲ نفر هم درمان سرپایی شده اند.
وی تاکید کرد : با اضافه شدن این تعداد مبتلاء جدید، مجموع مبتلایان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۲ نفر رسید .
دکتر جمالیان یادآورشد : با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی استان، از مردم می خواهیم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا از این وضعیت خارج شویم و شرایط برای جامعه و به خصوص کادر خسته ی درمان و بهداشت بدتر نشود .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: متاسفانه تا کنون این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون هزار و ۹۹۲ نفر از هم استانی هایمان را به کام مرگ کشانده و بسیاری از خانواده را داغدار کرده، که می طلبد برای کنترل و جلوگیری از افزایش این آمار که بسیار تاسف بار است، بهداشت و دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار