یک مرد جوان کارگر در هنگام حفر چاه آب باغی در شهرستان شازند، بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 12 May 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عبدالرضا جودکی " فرمانده انتظامی شهرستان شازند دراین باره گفت: در حدود ساعت ۱۹:۱۰روز گذشته ، با اعلام گزارشي به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فوت مردی بر اثر گازگرفتگی در هنگام حفر چاه در یکی از باغهای روستایی در سطح این شهرستان، بلافاصله واحدهاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند در محل وقوع حادثه، مشخص شد که دو مرد جوان، درهنگام حفر چاه در یک باغ، دچار گاز گرفتگی و از سوی نیروهای امدای به بیمارشتان منتقل می شوند که یکی از آنها در مسیر اعزام به بیمارستان، بر اثر وجود شرایط جسمی نامناسب و وخیم شدن حالش، فوت و فرد دیگری نیز به منظور سیر مراحل درمانی در بیمارستان بستری می شود.
این مقام انتظامی اظهار داشت: جسد متوفی پس از اخذ دستور مقام قضائی و تشکيل پرونده ،برای بررسی بیشتر،به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ جودکی با توصيه و هشدار به شهروندان از آنان خواست تا همواره حصار کشی و دیگر نکات ايمني را در هنگام حفر چاه‌هاي ساختمانی و كشاورزي، مورد توجه قرار دهند تا هرگز شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش و ناگوار ی در سطح جامعه نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار