محمود رضا نیازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان کرمانشاه از بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) خبر داد و گفت: بیش از ٩٨ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG با استاندارد منطبق شدند.
کد خبر: ۹۶۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 12 May 2021

انطباق بیش از ٩٨ درصد از نازل‌های عرضه سوخت CNG با استانداردمحمود رضا نیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد می‌باشد و به منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل‌ها به صورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی برای مصرف کننده جلوگیری شود.

وی افزود: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یکسال گذشته از تعداد ۶۷ جایگاه CNG بازرسی شده استان، مجموع ۷۰۰ نازل فعال مورد آزمون قرار گرفته که تعداد ۶۸۹ نازل آن تایید و مطابق با الزامات استاندارد و ۱۱ مورد آن نیز دارای عدم انطباق و مردود اعلام شدند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۱۱ نازل سوختی CNG که دارای عدم انطباق بودند از چرخه عرضه خارج و مدیر جایگاه ملزم به انجام رفع نواقص با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌باشد تا پس از انجام آزمون مجدد، در صورت انطباق با استاندارد مربوطه، اجازه فعالیت داده شود.

نیازی تاکید کرد: مصرف کنندگان هنگام حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) به برچسب گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه و در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و خط ارتباطی استانی ۴۵۱۷-۰۸۳ به اطلاع این اداره کل برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار