کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها طی امروز و فردا در نواحی شمال و شرق استان ممکن است به شکل نقطه‌ای و موقت شدید و به شکل رگبار تگرگ هم دیده شود، البته احتمال صاعقه هم وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،شهناز حق‌پرست ، در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشته‌ایم سامانه ناپایداری که در حال حاضر در جو منطقه است همچنان تا پایان هفته جاری شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد در برخی از ساعات به خصوص ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز باعث رشد ابر وزش باد نسبتا شدید در برخی از نقاط گرد و خاک محلی رگبار باران و رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار طی امروز و فردا عمدتا در نواحی شمال و شرق استان در شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، سنقر، کنگاور، صحنه، هرسین و کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این بارش ممکن است به شکل نقطه‌ای و موقت شدید و به شکل رگبار تگرگ هم دیده شود، بنابراین با توجه به احتمال صاعقه و احتمال خسارت به مزارع کشاورزی و باغات به دلیل رگبار تگرگ جهت جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم توصیه می‌کنیم حتما تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار